לימוזינה להשכרה - מחיר

כמה עולה להשכיר לימוזינה?

הדעה הרווחת היא כי להשכרת לימוזינה מחיר גבוה מאד. אלא שלא מספיק אנשים מכירים את הפרמטרים המשפיעים על התמחור. כדאי להתאים לפני שמזמינים לימוזינה לחתונה/לכל אירוע אחר מחיר שיתאים לזוג אבל גם יכלול מקסימום שירותים ואטרקציות בתוכו.
כשרוצים להזמין לימוזינה להשכרה מחיר הנסיעה לא יופיע מראש – אלא ייקבע לאחר תשאול מקדים על מנת לבחון את כל הפרמטרים המשפיעים על תמחור הנסיעה. 

להלן הפרמטרים החשובים לתמחור לימוזינה להשכרה:

סוג/דגם הרכב – לימוזינה היא כינוי לרכב המיוצר בצורה מסוימת אך דגם /יצרן הרכב יכול להשתנות ובהתאם גם המחיר יוכל להשתנות. ככלל, ככל שהרכב יקר יותר ומגיע מיצרן יקר יותר כמו פרארי/ ב.אם.וו מרצדס לעומת וולוו או דגמי טויוטא/מיצובישי וכד', עלות ההשכרה שלו תהיה יקרה יותר.

מהי כמות הנוסעים? – אורך ורוחב הרכב עשוי להשתנות בהתאם לכמות הנוסעים המשתתפת בנסיעה. עבור 7-10 נוסעים יידרש כרב גדול יותר מאשר עבור זוג. ולכן חשוב לדעת כי לגבי לימוזינה להשכרה מחיר הרכב מושפע מכמות הנוסעים. באירועים שבהם יש מספר גבוה של נוסעים, עלות ההשכרה תהיה גבוהה יותר, מצד שני- ככל שיש יותר משתתפים לעיתים העלות מתחלקת ביניהם ובמקרים של השכרת לימוזינה לנשף סיום למשל זה יכול להיות שיקול משמעותי.

אביזרים חיצוניים: בהשכרת לימוזינה לחתונה, מחיר הנסיעה יכול להשתנות בהתאם לדרישת האביזרים החיצוניים שיבחרו לרכב. אם ייבחרו פרחים יבשים/טריים, כמות הפרחים או אביזרים אחרים, אזי סוג הפרחים, קישוטים נוספים וכד' לרוב יעלו את המחיר בטווח שבין 100-500 ₪. ככל שיהיו יותר קישוטים, אביזרים יוקרתיים יותר ובקשה לקישוט בפנים ובחוץ התמחור יבוצע בהתאם.

לאן נוסעים ומהו מסלול הנסיעה? כמו בהזמנת מונית או בנסיעה ברכב רגיל, למרחק יש את החלק המשמעותי ביותר בקביעת המחיר. גם מבחינת עלות הדלק הבלאי של הרכב, והוצאות שוטפות שמשתנות יותר ככל שהמרחק ליעד גדול יותר. הנ"ל גם תלוי במספר הנקודות שהנוסעים מבקשים לעבור לאורך הנסיעה, וכמו כן האם יש צורך בהמתנות במהלך האירוע.

משך זמן ההשכרה: היות שמדובר בהשכרה לאירוע שברוב המקרים יכלול הסעה הלוך וחזור, ההשכרה תהיה למשך האירוע כולו עד לחזרה הביתה של כלל הנוכחים ברכב. הנהג יידרש לחכות ברכב למשך כל זמן האירוע מוכן לנסיעה בכל רגע ולכן ככל משך זמן הזה הוא מרכיב בתמחור.

לקבלת הצעת מחיר כולל 20% הנחה התקשרו אלינו וניתן לכם את כל הפרטים:

או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם עם כל המידע המבוקש:

לימוזינה להשכרה מחיר - כמה עולה להשכיר לימוזינה

השכרת לימוזינה - פרמטרים נוספים במחיר

שירותים נוספים: במידה ונדרשים שירותים נלווים, טיפול בצרכים מסוימים, הנחיות מיוחדות לנהג או בקשות מיוחדות לגבי הלימוזינה עצמה, וכן כיבוד כמו חטיפים/שוקולדים/שתייה קלה או חריפה בדרישה אישית – הנ"ל נלקח בחשבון ויחושב במחיר הכולל.

אופי הנוסעים: במידה שמדובר באוכלוסייה צעירה ומרובת משתתפים שככל הנראה תהיה פעלתנית יותר ברכב וגם עשויים לפגוע בציוד ההיקפי ברכב ולדרוש תשומת לב רבה יותר מהנהג, ייתכן שיהיו השלכות על המחיר להשכרת הלימוזינה – כמובן שמדובר רק במקרים נדירים. 

אופי האירוע: סוג ומאפייני האירוע ישפיעו משמעותית על התמחור הסופי. קיים הבדל בתמחור בין מסיבת יום הולדת פשוטה לנער/ה לעומת חתונה מפוארת לזוג נוצץ, אירוע שקט וסולידי לעומת אירוע שדורש מאיתנו הכנות, נסיעה מוגברת וליווי מקצועי נרחב יותר עם תשומת לב לפרטים הקטנים – הנ"ל יבוא לידי ביטוי בתמחור בהפרש של בין מאות לכמה אלפי שקלים.

 מיקום האירוע: אורך הנסיעה הוא גורם משמעותי גם כן במחיר השכרת לימוזינה. המחיר עשוי להשתנות בהתאם למיקום ההזמנה – קיימים תעריפים שונים לערים שונות, משתנה בדרך כלל בהתאם למיקום העיר או שיישוב המבוקש, הפקקים, איכות הכבישים ועוד.

מועד מבחינת עונות השנה ומבחינת השעה ביום: השכרת לימוזינה מהשעה 13 בצהריים ועד השעה 18 תעלה לכם זול באופן משמעותי מהמחיר שיינתן עבור השכרת לימוזינה מהשעה 12 בלילה, ועד השעה 4-5 בבוקר. בנוסף, בקיץ המחירים עולים במעט לעומת אירועים שמתקיימים בחורף, וזאת עקב הביקוש העולה בעונה החמה.

ומלבד הפרמטרים, מה כלול במחיר לימוזינה להשכרה?

אנחנו מפנקים אתכם ברכב נקי ומפואר מבחוץ ומבפנים, חציצה בין הנהג לנוסעים אטומה לרעש ומראה, רכב במצב חדש ומשוכלל (בהרבה מקרים עם מעט מאוד ק"מ על הכביש), ריפוד יוקרתי, ריח טוב, מוסיקה לבחירה עם מערכת שמע בעלת מיקרופונים אלחוטיים וקריוקי, מקרר קר עם קרח וכלים, חיבור ל-wifi, מסך טלוויזיה, בר משקאות מטריף. מעל לכל וייחודי לנו – הנהג הטוב ביותר בארץ, בעל המלצות וביקורות שמדברות בעד עצמן!
 השכרת לימוזינה לא מתבצעת לשימוש יומיומי אלא לאירוע ייחודי וככזה גם ישאיר בעזרתנו חוויה ייחודית ובלתי נשכחת על הנוסעים ומזכרת מצולמת בעידן שכל כולו שיתוף ברשתות החברתיות.
שימו לב: בהחלט ניתן להוזיל עלויות כשמכירים ומתחשבים בפרמטרים החשובים.
אנחנו כאן כמובן לענות על כל שאלה, לייעץ ולתת פרטים נוספים.

ועכשיו: לימוזינה להשכרה של מיאמי לימוזין במחיר של 20% הנחה למתקשרים דרך האתר!!

הלימוזינות הכי יפות, הכי חדישות והכי מרווחות – מודל 2020
כל הפינוקים: בר אלכוהול עשיר, מערכת שמע משוכללת עם קריוקי, מסך טלוויזיה ענק
נהג צמוד מקצועי​
מבחר גדלים של לימוזינות לבחירתך – עד 10 אנשים​
מחירים אטרקטיביים במיוחד - הנחה של 20% למזמינים/מתקשרים דרך האתר!!
לימוזינות להשכרה מחיר

או השאירו פרטיכם:

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן