השכרת רכב יוקרה ליום אחד

כל אחד יכול לשכור רכב יוקרה ליום אחד עבור שלל מטרות:

השכרת רכב יוקרה נחשבת, שלא בצדק, כפריבילגיה של עשירים בלבד. כאשר הרוב האנשים חושבים על רכב יוקרה עם נהג צמוד הם מדמיינים אירועי השקעה מרשימים, אנשי עסקים בחליפות מרשימות או רכב חתונה. אבל בפועל, זה לא תמיד המצב.

הנה כמה מהנסיבות בהן מזמינים מאיתנו רכב יוקרה להשכרה ליום:

● זוהי דרך נהדרת להרשים שותפים עסקיים פוטנציאליים או אורחים חשובים מחו"ל. רכב היוקרה יוכל ללוות אותם כבר משדה התעופה, להרשים אותם ולתת להם תחושה של חשיבות ויוקרה. כך, הביקור שלהם יהיה נוח ונעים, עם תנאים שמאפשרים לבלות או לעבוד בנוחות במהלך הנסיעות. ואם מדובר במשקיע פוטנציאלי, כל אלה עשויים לתת להם דחיפה בכיוון הנכון.

● השכרת רכב יוקרה ליום אחד יכולה להיות גם בילוי בפני עצמו. עם כל מה שיש ללימוזינות שלנו להציע, הן הרבה מעבר לאמצעי תחבורה. תוכלו לעשות ערב או יום רומנטי, שבו תהנו מכל הפינוקים שהשירות שלנו מציע, ובין לבין לבקר באתרים קסומים ורומנטיים או ליהנות מארוחה טובה. ערב שכזה יכול להיות אפילו עוד יותר מיוחד אם אתם מתכננים בסופו הצעת נישואין רומנטית.

● אם נודה על האמת, נסיעה ברכב יוקרה גורמת לך להרגיש מיוחד. בין אם מדובר בהגעה של חתן בר מצווה לאירוע, הגעה של בוגרי תיכון לנשף הסיום או סתם ערב מהנה עם חברים, נסיעה ברכב יוקרה עם נהג צמוד תגרום לאירוע להרגיש הרבה יותר מיוחד ותהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת. הגעה ברכב יוקרה תגרום לכולם לתהות מי אתם ותסובב את כל הראשים בסביבה אחריכם.

● מתכננים מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת לאדם אהוב? תוכלו לאסוף אותו/אתה מהבית ברכב יוקרה ולקחת אותם לערב בלתי נשכח של בילויים. תוכלו לעבור בין מסיבות ופאבים, והנהג ימתין לכם ויאסוף אתכם ליעד הבא.

לקבלת הצעת מחיר כולל 20% הנחה התקשרו אלינו וניתן לכם את כל הפרטים:

או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם עם כל המידע המבוקש:

השכרת רכב יוקרה ליום אחד

היתרונות בהשכרת רכב יוקרה ליום אחד

  • נסיעה ברכב יוקרה עם נהג מבטיחה לכם שלא תצטרכו לבלות זמן ממושך בחיפוש חניה. בין אם מדובר ביום חם או ביום גשום, הנהג שלכם יביא אתכם עד פתח המקום ויאסוף אתכם מפתח המקום לאחר מכן, כך שחניה אף פעם לא תהווה שיקול בבחירת מקום הבילוי.
 
  • נהגים מיומנים שיקחו אתכם בזמן ובבטחה לכל מקום. כאשר אתם שוכרים רכב יוקרה, עומסי תנועה, תנאי מזג אוויר קיצוניים והנהגים האחרים על הכביש, אינם רלוונטיים מבחינתכם, כך שתוכלו פשוט להירגע וליהנות מהנסיעה. בנוסף, הדבר מבטיח שאף אחד לא ינהג כשהוא שתוי.
 
  • נוחות – רכבי יוקרה מספקים את הנוחות המקסימלית האפשרית בעת הנסיעה בכבישים. 

אילו רכבי יוקרה ושירותים ייחודיים אנחנו מספקים?

במיאמי לימוזין ישנו מבחר של רכבי יוקרה בגדלים שונים, כאשר גולת הכותרת הינה הלימוזינה הנשיאותית מדגם לינקולן MKT שנת 2020, בצבע שחור.

הלימוזינות שלנו מצויידות במערכת קריוקי מתקדמת, טלוויזיה עם מסך גדול, חיבור לאינטרנט WIFI, כמו גם בר משקאות קלים ובר אלכוהול עשיר.

הנהג שלנו הוא האדם השירותי והנעים ביותר עלי אדמות (תבדקו אותנו!), אשר נכון לעזרה בכל מצב, כיף לו לקבל בקשות מיוחדות מכם והוא נהנה באירוע שלכם כאילו מדובר באירוע שלו עצמו. שירות הלקוחות שלנו הוא הטוב ביותר בשוק השכרות הלימוזינה בישראל ואנו מתגאים בעשרות לקוחות מרוצים מכל חלקי הארץ במשך השנים.

אנחנו כאן כמובן לענות על כל שאלה, לייעץ ולתת פרטים נוספים על השכרת רכב ליום, כולל עצות מעשיות מניסיוננו באם תצטרכו.

רכב יוקרה להשכרה של מיאמי לימוזין מוצע עכשיו במחיר של 20% הנחה למתקשרים דרך האתר!!

הרכבים הכי יפים, הכי חדישים והכי מרווחים – מודל 2020
כל הפינוקים: בר אלכוהול עשיר, מערכת שמע משוכללת עם קריוקי, מסך טלוויזיה ענק
נהג צמוד מקצועי​
מבחר גדלים של רכבים לבחירתך – עד 10 אנשים
מחירים אטרקטיביים במיוחד - הנחה של 20% למזמינים/מתקשרים דרך האתר!!
רכב יוקרה מיאמי לימוזין

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן

או השאירו פרטיכם:

השכרת רכבי יוקרה - שאלות נפוצות

השירות כולל איסוף שלכם מהבית ברכב מפואר וחדיש, מצויד בכל האבזור היוקרתי והמשוכלל שניתן להציע. הרכב היוקרתי יתלווה אליכם לאורך כל יום האירוע/החגיגה/המסיבה ובמהלכו, כשהנהג הצמוד והאדיב מוכן לנסיעה וגם לשרת אתכם ולסייע בכל בקשה, קטנה כגדולה, כדי להפוך את האירוע שלכם למוצלח ביותר האפשרי.

הרכב המפואר שתשכרו מאיתנו כולל את כל הפינוקים האפשריים שיש ללימוזינה משוכללת להציע: בר משקאות קלים, בר אלכוהול עשיר, מערכת קריוקי מתקדמת הכוללת 2 מיקרופונים אלחוטיים, טלוויזיה עם מסך גדול, חיבור wifi, וכמובן נהג צמוד, מקצועי ושירותי המלווה את החוגגים לאורך כל האירוע לשביעות רצונם המלאה.

מחיר השכרת הרכב לאירוע משתנה כאשר הוא תלוי במספר פרמטרים, כמו מיקום האירוע, מספר המשתתפים, הדרישות השונות, עונת השנה ונקודות המסלול בדרך. כרגע, ניתן לקבל 20% הנחה להשכרת רכב יוקרה למתקשרים דרך האתר.

זה תלוי. בעונות העומס, עקב הביקוש, הסיכוי לקבל רכב פנוי בהתראה של יום-יומיים נמוך יותר מאשר בתקופות אחרות. בכל מקרה, כדאי לברר זמינות בהתקשרות דרך האתר.