השכרת רכב לחתונה

שדרגו את האירוע של החיים שלכם עם רכב צמוד ליום החתונה

חתונה היא אירוע של פעם בחיים, ומשכך אנחנו משקיעים בו הרבה מחשבה, אנרגיה ויצירתיות כדי שהאירוע ייצג את מי שאנחנו ויהיה הכי כייפי ושמח עבורנו, עבור המשפחה ועבור כלל המוזמנים. אחרי חודשים של תכנון, מגיע היום המיוחל ואיתו שלל פעילויות עד להגעה לאירוע החתונה. מכיוון שמדובר ביום שהוא גם כך מאוד עמוס ומרגש, מומלץ שתדאגו להגיע אליו בצורה הכי נוחה, נינוחה ורגועה שאפשר. השכרת הרכב היוקרתי תאפשר לכם לעבור את היום מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר, ותוכלו פשוט ליהנות מהיום ומהדרך!

למה אנשים שוכרים מאיתנו רכב יוקרה לחתונה שלהם?

  • אז נכון שהחתן והכלה בדרך כלל לא נוהגים בעצמם לאירוע, ולרוב מבקשים מחבר טוב לנהוג עבורם, אבל עדיין מדובר ברכב רגיל שלא יאפשר לכם להתרווח. בנוסף, השכרת רכב לימוזינה לחתונה תאפשר לכם לא להטריח חברים טובים כך שהם יוכלו להגיע רעננים לאירוע ולשמוח אתכם עד השעות הקטנות של הלילה.
 
  • מכיוון שמדובר ביום עם לו"ז עמוס למדי, שלא משאיר זמן למנוחות, השכרת הרכב ליום החתונה מאפשרת לכם להתרענן במהלך היום, לאכול ולשתות תוך כדי הנסיעה ברכב, וליהנות מנוחות שתאפשר לכם אפילו לעצום את העיניים לרגע.
 
  • כשאתם שוכרים רכב ליום החתונה שלכם, עומסי התנועה, הרכבים האחרים וענייני חניה פשוט לא קיימים מבחינתכם. נהג מקצועי ומיומן שמסיע זוגות כבר שנים ביום המיוחד שלהם, יסיע אתכם ממקום למקום כבקשתכם, כך שממש לא תרגישו את הנסיעה – והוא ימתין בסמוך למקום עד שתסיימו ותרצו לעבור לתחנה הבאה ביום.
 
  • אם נודה על האמת, כל אחד מאיתנו רוצה שהחתונה שלו תהיה אירוע מפואר שהאורחים לא ישכחו. השכרת לימוזינת חתונה תגרום לכך שכולם יסובבו אחריכם את הראש במהלך היום וידעו שמדובר ברכב שבו נוסעים חתן וכלה. בנוסף, הגעה עם רכב פאר שכזה לקבלת הפנים תשאיר רושם מטורף על האורחים ותספק לכם עוד כמה תמונות מרשימות ומיוחדות לאלבום החתונה שיילך אתכם ועם ילדיכם העתידיים למשך שנים רבות.

לקבלת הצעת מחיר כולל 20% הנחה התקשרו אלינו וניתן לכם את כל הפרטים:

או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם עם כל המידע המבוקש:

השכרת רכב לחתונה - מיאמי לימוזין

השכרת רכב לחתונה במיאמי לימוזין - מה אתם מקבלים:

נהגים מקצועיים –  יש לנו את הנהגים המנוסים, המקצועיים והשירותיים ביותר בארץ – באחריות! (הנה קצת המלצות) שילוו אתכם לאורך כל היום. הנהג יפתח עבורכם את הדלת, ייקח אתכם בבטחה לכל מקום שתרצו, ויהיה קשוב לכל בקשה וצורך שלכם במהלך היום, כולל בקשות מיוחדות, אבזור לבקשתכם, נקודות עצירה מיוחדות וכדומה.

לימוזינות מרווחות ומפוארות – חשוב לנו שתהנו מנוחות מקסימלית במהלך היום המיוחד שלכם. למיאמי לימוזין מבחר לימוזינות נוחות ומרווחות להשכרה, בגדלים שונים, שיכולות להכיל עד 10 נוסעים. גולת הכותרת שלנו היא לימוזינה מדגם לינקולן MKT נשיאותית שנת 2020, בצבע שחור.

בנוסף, חלונות הלימוזינות מושחרים, כך שאף אחד לא יוכל לראות אתכם מבחוץ, וקיימת מחיצה אטומה בין הנהג לבין תא הנוסעים, כך שתוכלו ליהנות מפרטיות מלאה.

 האבזור בלימוזינה ושלל פינוקים – הלימוזינות שלנו מצוידות בכל מה שתצטרכו כדי ליהנות מיום מפנק ומהנה. מושבים עור נוחים, בר משקאות קלים ובר אלכוהול עשיר, כוסות שתיה, שולחן נפתח ועוד. בנוסף, בלימוזינות יש טלוויזיה עם מסך גדול, חיבור WIFI לאינטרנט מהיר, ומערכת שמע שתאפשר לכם ליהנות ממוסיקה באיכות מדהימה במהלך היום. כמובן שנשמח להתאים את השירות ולספק שירותים נוספים עבורכם, על פי בקשתכם.

 אנחנו במיאמי לימוזין נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם לאורך היום המיוחד שלכם. קשובים לבקשות שלכם ומתאימים את השירות לצרכים הספציפיים שלכם בחתונה. 

תהיו בטוחים בעובדה הבאה: כשאתם בוחרים בהשכרת רכב לחתונה במיאמי לימוזין אתם מקבלים שירות בסטנדרט הכי גבוה שקיים בתחום בישראל, אתם מוזמנים לקרוא תמיד את ההמלצות והביקורות החמות עלינו. אנחנו עושים מאמץ מתמיד לשפר כל הזמן, ולאחר שנות ניסיון רבות אין לנו ספר שהחתונה שלכם בידיים הטובות והבטוחות ביותר.

 אנחנו כאן כמובן לענות על כל שאלה, לייעץ ולתת פרטים נוספים על השכרת רכב ליום, כולל עצות מעשיות מניסיוננו באם תצטרכו.

רכב לחתונה להשכרה של מיאמי לימוזין מוצע עכשיו במחיר של 20% הנחה למתקשרים דרך האתר!!

הרכבים הכי יפים, הכי חדישים והכי מרווחים – מודל 2020
כל הפינוקים: בר אלכוהול עשיר, מערכת שמע משוכללת עם קריוקי, מסך טלוויזיה ענק
נהג צמוד מקצועי​
מבחר גדלים של רכבים לבחירתך – עד 10 אנשים
מחירים אטרקטיביים במיוחד - הנחה של 20% למזמינים/מתקשרים דרך האתר!!
רכב לחתונה להשכרה

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן

או השאירו פרטיכם:

רכב לחתונה להשכרה - שאלות נפוצות

השירות כולל איסוף של בני הזוג מהבית בלימוזינה מפוארת וחדישה, מצוידת בכל האבזור היוקרתי והמשוכלל שניתן להציע ברכב פאר. הלימוזינה תתלווה לזוג לאורך כל יום החתונה ובמהלכו, כשהנהג הצמוד והאדיב מוכן גם לשרת אתכם ולסייע בכל בקשה, קטנה כגדולה, כדי להפוך את היום המאושר שלכם למוצלח ביותר האפשרי.

הרכב המפואר שתשכרו מאיתנו כולל את כל הפינוקים האפשריים שיש ללימוזינה משוכללת להציע: בר משקאות קלים, בר אלכוהול עשיר, מערכת קריוקי מתקדמת הכוללת 2 מיקרופונים אלחוטיים, טלוויזיה עם מסך גדול, חיבור wifi, וכמובן נהג צמוד, מקצועי ושירותי המלווה את החוגגים לאורך כל האירוע לשביעות רצונם המלאה.

מחיר השכרת הרכב לחתונה משתנה כאשר הוא תלוי במספר פרמטרים, כמו מיקום האירוע, מספר המשתתפים, הדרישות השונות, עונת השנה ונקודות המסלול בדרך. כרגע, ניתן לקבל 20% הנחה להשכרת רכב יוקרה לחתונה למתקשרים דרך האתר.

זה תלוי. בעונות העומס, עקב הביקוש, הסיכוי לקבל רכב פנוי לחתונה שלכם בהתראה של יום-יומיים נמוך יותר מאשר בתקופות אחרות. בכל מקרה, כדאי לברר זמינות בהתקשרות דרך האתר.