5 טיפים חשובים לפני שמזמינים לימוזינה לחתונה:

תכנון חתונה הוא עניין מורכב ומסועף, כשקל מאד להיקלע לסחרור בתהליך הלוגיסטי לפני החתונה ולפספס הנאות שיכולות לשדרג לכם וליקיריכם את האירוע. גם תחבורה היא חלק מהתכנון הכולל לקראת האירוע הגדול של חייכם, ולמרות שזה אולי לא נראה כמו החלק הכי קריטי של החגיגה, זה יכול להפוך להיות דווקא לאחד המרכיבים המרגשים ביותר של האירוע. השכרת לימוזינה ליום המאושר שלכם יכולה להעניק לכם שילוב מנצח של יוקרה, רוגע ונוחות.

אבל לפני הזמנת לימוזינה, אנו ממליצים שתשימו לב למספר פרמטרים:

  1. תדאגו לשריין לימוזינה מוקדם ככל שאפשר

הזמינו את הלימוזינה לחתונה בשלב מוקדם של תהליך התכנון, רצוי לפחות 5 חודשים לפני החתונה. הקיץ (יוני עד אוגוסט), למשל, הוא זמן מאד עמוס כשהוא למעשה נחשב לשיא "עונת החתונות", ויש זוגות שמזמינים אצלנו לימוזינה גם מעל חצי שנה מראש כשידוע כי ייתכן עומס. אם אתם מתכננים חתונת קיץ או קבעתם תאריך במהלך תקופת חגים, כדאי שתתחילו בהקדם לחשוב על אמצעי התחבורה שלכם ליום האירוע. כך גם תוכלו לברר טוב יותר ולעומק על החברה שתיתן לכם את שירות הלימוזינה ולעשות את הבחירה הנכונה ואת ההכנות המתאימות.

  1. ודאו שאתם במסגרת תקציב ריאלית

לימוזינה לאירועים אמנם כבר לא מוגדרת כמותרות כמו בעבר, אך עדיין נושא התקציב לחתונה חשוב והלימוזינה ליום החתונה שלכם צריכה להתאים לתקציב שלכם. כשאתם מדברים עם שירות הלימוזינה לחתונה, שאלו אותם איך מתבצע התשלום, מה הוא כולל והאם יש תנאים נלווים, תנאי ביטול הזמנה וכדומה. חלק מהחברות גובות עבור הזמן בתוספת התגמול של הנהג ויש לבדוק את הסוגייה הזו מראש. בהרבה מקרים אתם יכולים לבנות את מרכיבי השירות בהתאם לתקציב, והחברה מצידה יכולה להמליץ לכם על החבילה המתאימה למסגרת שלכם.

 
  1. תכננו את המסלול והצרכים שלכם מהלימוזינה ביום החתונה

כשאתם משוחחים עם שירות השכרת הלימוזינה טרם ההזמנה, אתם רוצים שיהיה לכם איזשהו מושג לגבי זמני התחלה ואיסוף, מסלולים בדרך ואומדן זמני חזרה הביתה/מלון. בנוסף לשעות, תתאמו עם החברה ותוודאו לגבי כל הפרטים ביום החתונה, לדוגמא: האם את עושה את השיער והאיפור שלך במקום אחר שהוא לא הבית? האם אתה רוצה לצלם תמונות מיוחדות לפני שאתה צועד לחופה? האם יש לכם מקומות צילום מיוחדים שאתם רוצים לבקר בהם עם הלימוזינה ביום החתונה? רצוי לפרט את כל הדרישות האלה בטרם מועד האירוע כדי להיות מיושרי קו ומסונכרנים עם הנהג.

אתם תמיד יכולים לשכור לימוזינה גם עבור בני המשפחה והאורחים הקרובים שלכם, ולהבטיח שאף אחד לא יצטרך לדאוג להגיע בזמן לאירוע או לחזור למקום הלינה שלו בבטחה. בנוסף, כאשר מזמינים יותר מרכב אחד לחתונה, לרוב מקבלים  מחיר הנחה על הזמנת החבילה, כך שזה יכול להפוך אפילו לעסק משתלם בסופו של דבר.

  1. בדקו תמיד חוות דעת על שירות הלימוזינות להשכרה

כמו בכל סוג של שירות, אפשר כמובן לבדוק עם החברים והמשפחה אם הם יכולים להמליץ באחריות על חברה מסוימת. אם זה לא עוזר או אם אתם עדיין לא סגורים, כדאי לעשות קצת מחקר באינטרנט ולקרוא ביקורות על חברות לימוזינה מלקוחות קודמים (מרוצים או לא מרוצים).

ביקורות חיוביות יעזרו לכם להחליט אם כדאי לשקול את השירות ליום המיוחד שלכם ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות ובטוחות, ביום שממש לא כדאי לפשל בו…

  1. הקפידו מראש על הפרטים

כדאי שהחברה שמעניקה לכם את שירות הלימוזינה תדע מראש לגבי פרטים שיש אפשרות שיועילו לה (וגם לכם). זה כולל כתובות מדויקות לאיסוף ולהורדה, מסלולים חלופיים למקרה שתהיינה בעיות תנועה או בלת"מים שקורים מדי פעם. כמו כן, רצוי לתת לנהג הלימוזינה את מספרי הטלפון של הקרובים שלכם, השושבינים (אולי גם ההורים שלכם או של אחד מכם) כדי שאם יתעוררו בעיות טכניות/לוגיסטיות וכדומה, יהיה גיבוי ראוי וששום דבר לא יפריע לכם ביום המיוחד.

במיאמי לימוזין אנחנו חיים, נושמים ונהנים מלתת שירות לימוזינה בסטנדרטים המתקדמים ביותר בישראל. השירות הוא VIP ברמת המקצועיות, האכפתיות, הניסיון, כשכמובן שירות הלקוחות שלנו הוא בפער משמעותי השירות הטוב בישראל, על כך יעידו מאות לקוחותינו בעבר. אל תהססו ותתקשרו כשי לקבל פרטים והצעת מחיר, ושימו לב שהמתקשרים דרך האתר זכאים ל-20% הנחה (!) בהזמנת לימוזינה. אז… למה בדיוק אתם מחכים?

לקבלת הצעת מחיר כולל 20% הנחה התקשרו אלינו וניתן לכם את כל הפרטים:

מיאמי לימוזין - טיפים לפני הזמנת לימוזינה לחתונה
זוג מתחתנים עם לימוזינה
לימוזינה מבפנים - מיאמי לימוזין

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן