לימוזינה להשכרה בצפון

מחפשים להשכיר לימוזינה מפוארת לאירוע באזור הצפון?  אנחנו כאן בשבילכם.

בין אם מדובר בחתונה, מסיבת רווקים/רווקות, מסיבת סיום, פגישות עסקים, ועוד, השכרת לימוזינה תשדרג כל אירוע ותהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת. לימוזינה מאפשרת למי שנוסע בה להגיע בדרך הכי נוחה שאפשר למחוז חפצו, ונותנת תחושה של סטייל, יוקרה וחשיבות.

תמיד רציתם לנסוע בלימוזינה ולדעת איך זה מרגיש לנסוע כמו אח"מ? למרות הדעה הרווחת, לימוזינה להשכרה בצפון אינה מיועדת רק לעשירון העליון, וגם אתם יכולים להזמין לימוזינה וליהנות מנסיעה ברכב מפואר ומשירות מעולה ואישי.

על אף הסטיגמה, הזמנת לימוזינה ממש לא ייחודית רק לתל אביב ומרכז הארץ, וגם מי שמתגורר באזור הצפון יכול להתפנק איתנו בנסיעה בלימוזינה.

היכן ניתן להזמין לימוזינות בצפון?

בהיותה בירת הצפון, ניתן ונפוץ להזמין כמובן להזמין לימוזינות בעיר חיפה. אך אל דאגה, גם אם אתם לא גרים בחיפה או בקריות, הלימוזינות שלנו יגיעו עד אליכם, ויאספו אתכם בכל מקום שבו אתם נמצאים ברחבי אזור הצפון.

מה כוללת החוויה של לימוזינה להשכרה בצפון?

הלימוזינות שלנו הן חדישות ומפוארות, ומגיעות במספר גדלים, כאשר המרשימה ביותר שבהן היא לימוזינה מדגם לינקולן MKT נשיאותית שנת 2020, בצבע שחור.

השירות שלנו מעניק את המיטב שלימוזינה להשכרה בצפון יכולה להציע. הלימוזינות שלנו מצוידות בכל מה שאתם מדמיינים לעצמכם כשאתם חושבים על נסיעה נוחה ומפנקת בלימוזינה. בין היתר, מושבי עור מרווחים ומפנקים, בר משקאות קלים, בר אלכוהול עשיר, חלונות כהים כלפי חוץ ומסך אטום החוצץ ביניכם לבין הנהג ונותן פרטיות מלאה. בנוסף, הלימוזינות של מיאמי לימוזין מצויידות במערכת קריוקי מתקדמת הכוללת שני מיקרופונים אלחוטיים, מסך טלוויזיה, וחיבור לWIFI.

לקבלת הצעת מחיר כולל 20% הנחה התקשרו אלינו וניתן לכם את כל הפרטים:

או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם עם כל המידע המבוקש:

השכרת לימוזינה בצפון

לא תצטרכו לדאוג מנסיעה מתישה, מפקקים וחיפוש חניה. נהגי הלימוזינה המקצועיים והמנוסים שלנו ייקחו אתכם בבטחה לכל מקום שתרצו, יתכננו את הנסיעה כך שתמיד תגיעו בזמן, וימתינו לכם בסמוך למקום. במיאמי לימוזין ידאגו לתכנן את הנסיעה עד לרמת הפרטים הקטנים, לאחר תשאול מעמיק ווידוא הצרכים שלכם, כדי שהנסיעה שלכם תהיה נינוחה ומושלמת. אנחנו מכירים היטב את אזור הצפון ומוכנים להעניק לכם שירות ברמה אקסקלוסיבית לכל אירוע.

באלו מקרים נהוג להזמין לימוזינה להשכרה בחיפה והצפון?

● כאשר מארחים אורחים חשובים מחו"ל לכנס עסקי בחיפה ורוצים להשאיר עליהם רושם, הזמנת לימוזינה בחיפה שתאסוף אותם כבר משדה התעופה ותיקח אותם למקום הכנס או למלון, תגרום להם לתחושת חשיבות שתלווה אותם לאורך כל האירוח.

● מתכננים מסיבת רווקים/רווקות שהחתן/כלה לא ישכחו לעולם? קחו אותם לנסיעה מפנקת בלימוזינה ותוכלו להתחיל לחגוג וליהנות כבר בדרך לאירוע, עם שלל האפשרויות והפינוקים שיש ללימוזינות שלנו להציע.

● אם אתם מתכוננים לאירוע חשוב ומיוחד דוגמת בר מצווה, נשף סיום או יום הולדת, הגעה בלימוזינה תאפשר לכם להגיע בנוחות ובסטייל ותתן לכם אפקט של כניסה מרשימה ובלתי נשכחת.

● אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת מיוחדת, בלימוזינות שלנו יש את כל מה שתצטרכו בשביל מסיבה כיפית על גלגלים, ובין לבין תוכלו לדלג בין פאבים ומסיבות.

כמה עולה לשכור לימוזינה בצפון?

כל לימוזינה להשכרה עומדת בפני עצמה, ולכן גם העלות תשתנה ממקרה למקרה.
העלות נקבעת על פי מספר פרמטרים. בין היתר סוג הלימוזינה, סוג האירוע, מרחקי הנסיעה הנדרשים, מספר השעות שבהן תרצו שהלימוזינה תעמוד לרשותכם, והתוספות שתבקשו (למשל, קישוט הרכב או בר משקאות אלכוהוליים).

במיאמי לימוזין אנו דואגים להתאים את השירות והתוספות הנלוות בדיוק לצרכים שלכם, ולכן המחיר ייקבע רק לאחר שיחה מעמיקה שבה יבררו אתכם בדיוק מהם אותם צרכים ואיך נוכל להפוך את השכרת הלימוזינה למוצלחת, בטוחה ומתאימה במקסימום לציפיות שלכם.

 אנחנו כאן כמובן לענות על כל שאלה, לייעץ ולתת פרטים נוספים על השכרת רכב ליום, כולל עצות מעשיות מניסיוננו באם תצטרכו.

לימוזינה להשכרה בצפון של מיאמי לימוזין מוצעת עכשיו במחיר של 20% הנחה למתקשרים דרך האתר!!

הרכבים הכי יפים, הכי חדישים והכי מרווחים – מודל 2020
כל הפינוקים: בר אלכוהול עשיר, מערכת שמע משוכללת עם קריוקי, מסך טלוויזיה ענק
נהג צמוד מקצועי​
מבחר גדלים של רכבים לבחירתך – עד 10 אנשים
מחירים אטרקטיביים במיוחד - הנחה של 20% למזמינים/מתקשרים דרך האתר!!

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן