עשה ואל תעשה בהשכרת לימוזינה לחתונה שלך

אנחנו יודעים שעמלתם במשך חודשים ארוכים על כל פרט ופרט, כדי שיום החתונה שלכם יהיה הכי מושלם שאפשר. בחרתם אולם, צלם, ושירותי קייטרינג וקניתם שמלת כלה וחליפת חתן שיגרמו לכם להיראות מיליון דולר. עכשיו, מומלץ להתחיל לתכנן גם את אופן ההגעה שלכם לאירוע. מכיוון שמדובר ביום ארוך הכולל סשן צילומים בלוקיישנים שונים, נסיעה לחתונה וחזרה הביתה לאחריה, חשוב שתסעו ברכב נוח במיוחד, ועל כן לימוזינה תהיה הפתרון המושלם עבורכם.

ריכזנו עבורכם מספר דגשים, שיסייעו לכם בעת הבחירה והנסיעה בלימוזינה –

בצעו בדיקה מעמיקה לפני שאתם מזמינים לימוזינה –
חשוב שהשירות שתקבלו ביום המיוחד שלכם יהיה שירותי, מותאם ומושלם. בנוסף, חשוב שהנהג שישרת אתכם יהיה מיומן מאוד, כך שתהנו מנסיעה נעימה וחלקה. לכן, בדקו באתר של כל חברת לימוזינות מהם השירותים שהם מציעים, ומה מידת ההתאמה לשירותים שאתם זקוקים להם. בנוסף, חשוב לקרוא המלצות, דירוגים וביקורות בגוגל וברשתות החברתיות. אנשים שכבר הסתייעו באותם שירותים הם האינדיקציה הטובה ביותר שלכם לטיב השירות שאותה חברה מספקת.

אל תמתינו עד לרגע האחרון על מנת להזמין את הלימוזינה –
כפי שאתם מתכננים בקפידה כל פרט בחתונה שלכם, כך גם הזמנת הלימוזינה צריכה להתבצע זמן מה מראש.
מכיוון שהלימוזינה הפכה לרכב הגעה מבוקש מאוד לחתונה, חשוב לשריין לעצמכם לימוזינה לחתונה מספר חודשים מראש. אם תמתינו עד לרגע האחרון, אתם עשויים לגלות שכל הלימוזינות כבר תפוסות ואין לכם אפשרות לבצע הזמנה. בנוסף, מכיוון שכל השכרת לימוזינה היא ייחודית ותפורה בדיוק עבורכם, נדרשת הכנה מראש. הזמנה מספיק זמן מראש מאפשרת לשירות הלימוזינות לשריין עבורכם את הרכב הרצוי, לצייד אותו בפינוקים החשובים עבורכם ולצייד את הבר על פי טעמכם.

לקבלת הצעת מחיר כולל 20% הנחה התקשרו אלינו וניתן לכם את כל הפרטים:

עשה ואל תעשה בהשכרת לימוזינה לאירוע/חתונה

אל תוסיפו נוסעים מבלי לתאם זאת עם שירות הלימוזינות –

הזמנת לימוזינה נעשית בהתאם לרצונות והצרכים הייחודיים שלכם, ובהתאם לתקציב שאתם מעוניינים להקצות לצורך כך. מכיוון שכך, לאחר ההזמנה, נבחרת עבורכם הלימוזינה המתאימה למספר הנוסעים כך שתיהנו מנסיעה מרווחת ומפנקת. גם האלכוהול, הבר והפינוקים מותאמים למספר הנוסעים עליו סוכם, כך שהוספת נוסעים לא מתוכננים עשויה לפגום בהנאה שלכם מהשירות. אך חשוב מכך, לכל רכב יש הגדרות בטיחות המגבילות את מספר הנוסעים המקסימלי שהוא יכול להכיל.

תכננו את הזמנים מראש והשתדלו לעמוד בהם –

יום החתונה הוא מרגש מאוד אבל גם עמוס אירועים. נהג הלימוזינה שלכם מתכנן את המסלול בהתאם לדרישות שלכם, ויעשה הכל על מנת שתספיקו את כל מה שתכננתם ותגיעו לכל יעד בבטחה. על מנת שתספיקו הכל, חשוב להתחיל את היום בשעה שסוכמה. השתדלו לא להתעכב באופן משמעותי , וככל הניתן השתדלו לתכנן מראש מרווחי זמן עבור עיכובים.

הקפידו על כללי הבטיחות –

הימנעו מעישון בתוך הרכב ואל תוציאו את גופכם החוצה מהרכב דרך החלון שבגג הלימוזינה. בנוסף, בשל האופן שבו המושבים ממוקמים בלימוזינה, חשוב להקפיד על האופן שבו נכנסים ויוצאים ממנה. הדבר חשוב במיוחד עבור הכלה ששמלתה ארוכה ועשויה להיתפס בדברים. סובבו את גבכם אל פתח הדלת, היכנסו והתיישבו על המושב הקרוב ביותר והחליקו ממנו אל המושב שברצונכם להגיע אליו.

לסיכום

אנחנו במיאמי לימוזין נעשה הכל כדי שהיום המיוחד שלכם יהיה הכי מושלם ומוצלח שאפשר. אתם רק צריכים לתת לנו את כל הפרטים הנחוצים, ולאפשר לנו לתת לכם שירות מעולה, בסטנדרט שירות הלקוחות הכי גבוה שקיים בישראל.

לימוזינה להשכרה בצפון של מיאמי לימוזין מוצעת עכשיו במחיר של 20% הנחה למתקשרים דרך האתר!!

הלימוזינות הכי יפות, הכי חדישות והכי מרווחות – מודל 2020
כל הפינוקים: בר אלכוהול עשיר, מערכת שמע משוכללת עם קריוקי, מסך טלוויזיה ענק
נהג צמוד מקצועי
מחירים אטרקטיביים - עכשיו ב-20% הנחה למתקשרים דרך האתר
לימוזינה מפוארת לחתונה

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן